Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Τρίτη 11 Αυγούστου 2020

Άγιος Παΐσιος Αγιορείτης - Όπου δέν φθάνει ό άνθρωπος, βοηθάει ό Θεός

Ή Χάρις του Θεού προσελκύεται μέ τήν ταπείνωση

- Γέροντα, έχω δυσκολίες στον αγώνα μου.
- Ζητάς βοήθεια άπό τόν Χριστό ή παλεύεις μόνη σου; Τήν αδυναμία σου τήν είπες στον Χριστό; Έσύ δέν τα πεινώνεσαι, δεν ζητάς βοήθεια από τον Χριστό καί μετά λες: «Έχω δυσκολίες στον αγώνα μου».
Άν ταπεινώνεται κανείς καί ζητά λίγη βοήθεια από τον Χριστό, Εκείνος βοηθάει. Πολλές φορές ό άνθρωπος καταβάλλει μια εγωιστική προσπάθεια, γι' αυτό δέν βοηθάει ο Χριστός. Πέταξε τόν εαυτό σου, μην τόν ύπολογίζης, καί ή Χάρις του Θεού θα κατοίκηση μέσα σου.
Έμεΐς θέλουμε νά αποκτήσουμε αγιότητα με μαγικό τρόπο. Σέ λανθασμένη όμως κατάσταση δέν βοηθάει ό Θεός. Έστω καί λίγο άν μπαίνη ή ιδιοτέλεια, εμποδίζεται ή θεία βοήθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου