Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018

«Μόλις είπα ‘Μνήσθητι, Κύριε της δούλης Σου’ αυτή ήρθε και ...»

Σεπτέμβριος 1983
Μου έλεγε κάποτε ένας ιερεύς: «Καθώς ήμουν στην Προσκομιδή και έλεγα “Μνήσθητι, Κύριε… Μνήσθητι, Κύριε…” και είχα πλάι μου την εκκλησάρισσα μοναχή που διάβαζε και εκείνη ονόματα, μια στιγμή άκουσα σαν να μιλούσε. 
Της λέω: “Τι συμβαίνει;”. “Να, μνημόνευσα την εξαδέλφη μου, γιατί έχει τα σαράντα της σήμερα. Μόλις είπα ‘Μνήσθητι, Κύριε της δούλης Σου (τάδε)’ αυτή ήρθε και μου είπε: 
‘Δε με φώναξες; Ήρθα να σε δω!’…”. 
Και την είδε μπροστά της οφθαλμοφανώς! Μου έκανε πολλή εντύπωση αυτό».
ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΜΑΚΡΙΝΑ (1921–1995)
«Λόγια της καρδιάς», 2ο μέρος («Λόγοι»), Λόγος 24ος, σελ. 219.
Πορταριά Βόλου 2013.
Επιμέλεια ανάρτησης: π. Δαμιανός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου