Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020

«Κλαίγαμε από χαρά κα οι δύο. Έκανε το θαύμα της η Παναγία Γοργοϋπήκοος και στο δικό μου σπίτι»

Το Σεπτέμβριο του 1995 στο γιό μου Νεκτάριο 23 ετών του παρουσιάστηκε πίσω από το αυτί μία κύστη. Από ημέρα σε μέρα μεγάλωνε και μαύριζε μέχρις ότου έκλεισε όλο το αυτί. Αρχές Όκτωβρίου αρρώστησε βαρειά με 40 πυρετό. Δεν μπορούσε να φάη, ούτε να κινήση τον αυχένα.
Ο γιατρός είπε ότι πρέπει να χειρουργηθή.
Θυμήθηκα το βιβλίο με τα θαύματα της, πήρα να το διαβάσω και με πόνο και καυτά δάκρυα παρακαλούσα την Γοργοεπήκοο να κάνη το θαύμα της.

Σταύρωσα με το βιβλίο το παιδί μου και την ώρα πού κοιμότανε το έβαλα κάτω από το μαξιλάρι του.

Σε λίγο ακούω το Νεκτάριο να μου φωνάζη.

Τρέχω και τί να δώ. Το παιδί ήταν μέσα στο αίμα, και μου είπε ότι η κύστη άνοιξε μόνη της.

Όλη την ημέρα έτρεχε, το παιδί δεν είχε πλέον πυρετό. Αυθόρμητα πήρα το βιβλίο από το μαξιλάρι του και του είπα: «Η Παναγία η Γοργοεπήκοος σε θεράπευσε». Κλαίγαμε από χαρά κα οι δύο. Έκανε το θαύμα της η Παναγία και στο δικό μου σπίτι.

Την ευχαριστούμε.
Χριστίνα και Νεκτάριος
Πηγή: Χρυσούλας Χατζηγιαννιού· Φιλολόγου, Η Κυρία Γοργοεπήκοος· Από την αιβατωβαμένη Σμύρνης στα βουνά της Μάνδρας, Έκδοσις Ε΄, Ιεράς Κοινοβιακής Μονής, «Παναγίας της Γοργοεπηκόου», Μάνδρα Αττικής 2002.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου