Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Τρίτη 7 Απριλίου 2020

Όσιος Εφραίμ Κατουνακιώτης: Παναγία μου, Παναγία μου

«Αναμνήσεις από τον όσιο Εφραίμ τον Κατουνακιώτη»
Νικόλαος Μπαλδιμτσής, ιατρός
Ο Γέροντας εκτός από τις επισκέψεις της Θείας Χάριτος, κατά παραχώρηση Θεού, δοκιμάστηκε και από επιθέσεις πονηρών πνευμάτων. Ας αναφέρουμε ένα περιστατικό.
Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιώτης: «Όχι, βρε παιδιά, δεν ήταν δικό μου το θαύμα! Του αγίου Νεκταρίου ήταν. Αυτόν παρακάλεσα!» | Σημεία Καιρών
Έλεγε ο Γέροντας: Μια φορά, ενώ προσευχόμουν στο κελί μου, γέμισε ο τόπος από πονηρά πνεύματα τα οποία έπεσαν απάνω μου και με ακινητοποίησαν. Δεν μπορούσα ούτε το σταυρό μου να κάνω, ούτε την Ευχή να πω με το στόμα μου.
Το μόνο που μπορούσα ήταν να επικαλούμαι νοερώς το όνομα της Παναγίας, λέγοντας με πόνο: Παναγία μου, Παναγία μου.
Μέσα σε λίγη ώρα, μη μπορώντας να αντέξουν την προσευχή στη Χάρη της, με άφησαν και εξαφανίστηκαν. Έτσι, απελευθερώθηκα.
Και σε εμένα συνέβη την ώρα της προσευχής, να πέσει ένα τρομερό βάρος στην πλάτη μου, που κόντεψε, να με συνθλίψει.
Μόλις με τη βοήθεια του Θεού ελευθερώθηκα, έτρεξα στο κελάκι του Γέροντα φοβισμένος, να του πως τι μου συνέβη.
Τότε εκείνος σκέφτηκε για λίγο και μου είπε: Παιδί μου, αμαρτίες πληρώνεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου