Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

Άγιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης: "Θά σκύψω το κεφάλι και θα πω: Ό,τι Θέλεις, Κύριέ μου, ό,τι θέλει η αγάπη Σου"

"Οταν ήμουν άρρωστος βαριά καί θά έφευγα γιά τούς ουρανούς, δέν ήθελα νά σκέπτομαι τις αμαρτίες μου. "Ηθελα νά σκέπτομαι τήν αγάπη τού Κυρίου μου, τού Χριστού μου, καί τήν αιώνια ζωή. 
Δέν ήθελα νά έχω φόβο. "Ηθελα νά πάω στόν Κύριο καί νά σκέπτομαι τήν αγαθότητά Του, τήν αγάπη Του. Καί τώρα, πού πλησιάζει τό τέλος τής ζωής μου, δέν έχω άγχος, αγωνία, αλλά σκέπτομαι ότι, όταν
παρουσιασθώ στη Δευτέρα Παρουσία καί μού πεί ο Χριστός: «Εταίρε, πώς εισήλθες ώδε, μή έχων ένδυμα γάμου;», θά σκύψω τό κεφάλι καί θά πώ: Ό,τι Θέλεις, Κύριέ μου, ό,τι θέλει ή αγάπη Σου. 
Το ξέρω, δέν είμαι άξιος. Στεϊλε με όπου θέλει ή αγάπη Σου. Γιά τήν κόλαση είμαι άξιος. Καί στήν κόλαση νά μέ βάλεις, αρκεί νά είμαι μαζί Σου. Ένα θέλω, ένα επιθυμώ να ζητώ, νά είμαι μαζί Σου, όπου καί όπως θέλεις Εσύ». 
Από το βιβλίο του Οσίου Γέροντος Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου «Βίος και Λόγοι».
Ιερά Μονή Χρυσοπηγής, Χανιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου