Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2020

Συμβουλές αγίου Πορφυρίου. Να κάνετε μετάνοιες

Οι μετάνοιες είναι εκούσια θυσία

Συνιστούσε της γονυκλισίας κατά δύναμη, στην προσευχή.
Έλεγε: ” Να κάνετε όσες μπορείτε μετάνοιες στην προσευχή.
Έστω και αν αυτό σας κουράζει.
Όταν η προσευχή συνοδεύεται από εκούσια θυσία, γίνεται πιο ευάρεστη στο Θεό και πιο αποτελεσματική”.

Αντί μετανοιών

Είπε ο Γέροντας
Εδώ και λίγο καιρό μου έφεραν ένα ποδήλατο για να ασκούμαι μέσα στο κελί μου.
Ρώτησα και τον καρδιολόγο. Μου είπε, είναι καλό για την καρδιά μου, να ασκούμαι με ρέγουλα.
Το πρωί ξυπνώ από τις δύο, τις τρεις η ώρα. Έχει διαβεί ο νους μου και προσεύχομαι.
Ύστερα, αντί μετανοιών ασκούμαι στο ποδήλατο και λέγω συνέχεια την ευχή”.
(Ανθολόγιο Συμβουλών, εκδ. Ι. Μονή Μεταμορφώσεως, Μήλεσι, σελ.256 -257)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου