Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

Γερόντισσα Γαβριηλία: «Μέρα-νύχτα η προσευχή μας πρέπει να είναι: «… το Θέλημά Σου, φανερό στην ζωή μου»»

Γερόντισσα Γαβριηλία.: Δεν μπορώ να πηγαίνω πίσω με το μυαλό μου, γιατί ζω την στιγμή… Το Χθές, δεν υπάρχει.
Το Αύριο, είναι του Θεού, όπως και το Χθες ήταν… Και κάθομαι ήσυχα!
Στο Αιώνιο Παρόν του Θεού! Ούτε σκέψη, ούτε τίποτα.
Μη μεριμνάτε, λέει ο Κύριος… Εγώ θα μεριμνήσω για όλα… κι εγώ το βάζω σε πράξη.
Κι όλοι μου λένε: «Μα, τι; Δεν σκέφτεσαι αν γίνει το τάδε;
Ή αν σε βγάλουν από το σπίτι που κάθεσαι; Ή αν…»;
Μα ποιος με έφερε εδώ; Ο ίδιος θα με πάει κι αλλού… Γιατί ξέρετε, όταν ζούμε στο χθες, καθυστερούμε την πορεία του Αύριο.
Γιατί δεν μπορούμε να ζούμε στο Παρελθόν, σε κάποιο φάντασμα δηλαδή. Αυτό δεν υπάρχει.
Του δίνουμε έτσι μιαν οντότητα χωρίς να την έχει. Ας πούμε, περνούμε μία λύπη και την ξαναζούμε… και την ξαναζούμε…
Το ίδιο ισχύει και με το Αύριο. Όταν είμεθα γεμάτοι από την Έννοια και την Ύπαρξη του Θεού στο Σήμερα, δεν μας ενδιαφέρει το Αύριο, γιατί είναι Δικό Του.
Σου λέει: Μη μεριμνάτε για το αύριο.
Εμείς, θα ετοιμάζουμε το Σήμερα σύμφωνα με τις Εντολές Του, με την Αγάπη Του, με την αγάπη μας, και θα προχωρούμε.
Κι Εκείνος, θα δημιουργεί το Αύριο που είναι Δικό Του.
Βέβαια, δεν θ΄ αμελήσουμε εντελώς. Θα κάνουμε ένα πρόγραμμα. Αλλά, δεν θα απελπιστούμε αν το πρόγραμμά μας δεν γίνει επειδή δεν ήταν σύμφωνο με το Θέλημά Του. Αλλά, για να επιτύχει το πρόγραμμά μας, δεν πρέπει σήμερα να θέλουμε κάτι, αύριο κάτι άλλο και μεθαύριο κάτι άλλο… Να ξέρουμε τι θέλουμε πρώτα, να το βάλουμε ταπεινά στα Πόδια Του, κι Εκείνος, αν είναι στο Θέλημά Του θα το ευλογήσει. Μέρα-νύχτα η προσευχή μας πρέπει να είναι: «… το Θέλημά Σου, φανερό στην ζωή μου».
Πάντως, η Αιωνιότητα είναι το Αιώνιο Παρόν του Θεού στο οποίο ζουν οι Άγιοι.
Γι΄ αυτό η Εκκλησία μας λέει: Σήμερον Γεννάται ο Κύριος, Σήμερον Ανασταίνεται ο Κύριος, Σήμερον της Σωτηρίας ημών…
Από το βιβλίο: «Η ΑΣΚΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ», Γερόντισσας ΓΑΒΡΙΗΛΙΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου