Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2018

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΟΔΟΙΠΟΡΙΑ: Τον άρτον ημών τον επιούσιον δος ημίν σήμερον (α΄ και β΄ μέρος)

Με τον Σεβ. Μητροπολίτη Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας κ. Ιωήλ. Παρουσίαση εκπομπής: Αρχιμ. π. Παντελεήμων Καραλάζος.

13 σχόλια:

  1. Επιούσιος άρτος = ο άρτος επί της ουσίας = πνευματική κατάρτιση....!
    Τον Ιησου Χριστό τον είχε προφυτέψει η Συβιλα η Ερυθραία…..
    "Εκ, πέντε πυρών πεντακης χιλιους άνδρας θα χωρτάσει μας είχε πει,
    Εδω, πρέπει να κατανοήσουμε την έννοια του άρτου,
    Στην εποχή του Ιησού Πυρός = σιταρένιο ψωμί
    Πέντε = ΠΑΝΤΑ
    Άρτος από το ΑΡΤΑΩ-αρτώ
    Eάν προσθέσουμε την πρόθεση “Προς” μπροστα στη λέξη άρτώ εχωμαι ΠΡΟΣΑΡΤΩ….!
    Εάν προθέσωμε το "H" μπρωστά από το όνομα ΠΥΡΩΝ το νόημα αλλάζει και εχωμαι το όνομα Ηπείρων
    Το πέντε εδώ εννοεί τους Πάντες, (Πέντε = τα πάντα (Ησιόδου Κοσμογονία) και οι πέντε πυροι, τους πέντε Ηπείρους της γης
    Συμπέρασμα:
    Eκ πέντε ΠΥΡΩΝ "Ηπείρων" της γης, η νέα θρησκεία του Ιησού Χριστού θα προσαρτήσει το ένα πεμτο από πάντας τους κατοίκους της γης,
    Η προφητεία έχει γίνει γεγονός από την δεκαετία του 80 τότες, οι κατικοί της γης ήταν 6 δης, και οι χριστιανοί εξ’ αυτών 1.2 δης…ακρειβως το ένα πεμτο των κατοίκων της γης……. Χριστιανοί….!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πατερα Αγιε, το Δος ημιν σημερον τον αρτον ημων τον επιούσιον, είναι ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΌ αίτημα,
    Tον άρτον επί της ουσίας
    Tην πνευματικήν καταρτησην....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ως εν ουρανώ, και εφ της Γης = όπως εις τον ουρανό όλα τα ουράνια σώματα υπακούουν στον θεϊκό Νόμο χωρείς παρεκτροπές, κάνε μεγαλοδύναμε θεέ να γεινει το ίδιο και επί της γης, να υπακούουν οι άνθρωποι στον Νόμο σου.....Όνομα = Νόμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. Η λέξη Σήμερον εννοεί, από την στηγμη που το λέει μελοντικα δηλαδή, από τώρα και μπρoς....Εάν μηλαμε για πριν λέγεται Tήμερον....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ά'γηος = Άγιος = ο εκλιπων = αυτός που δεν είνε μαζί μας στην Γη πλέων.....Τη Γιώτα στο άγιος μας φανερώνει την θεϊκή ενέργεια που συνεχώς απορέει από αυτόν και κτεβαίνει σε' μας από τον ουρανό όπου ευρίσκεται.....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το Αίμα του Ιησού - το ΊΑΜΑ του Ιησού
    Ιησούς = θεραπευτής ψυχών τε, και σωμάτων...
    Ιητήρ (ιατρός)
    'Ιη = να να κατέβει και να γείνει φανερό (ότι ευχώμαστε) από τον Δημιουργό
    'Ιη Ήμην = Αμήν...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η λέξη Άνθρωπος, με τα γράμματα ΘPΠ μας δίνει τη λέξη Θεράπων Ως ανθρώπινη υπόσταση ο Ιησούς μπωρούσε και εθεράπευε με τον ΝΟΥ και μόνο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άλλο ένα προσωνύμιο του Δημιουργού είναι ΣΙΟΣ εξ'ου' και Όσιος Οσία και Σιών....
    Σιώμα (σώμα) και Αίμα του Κυρίου, = Η παρουσία και ΙΑΜΑ τοu Κυρίου
    Για να επιτευχθεί Θαύμα Κυρίου, πρέπει πάνω από όλα, ο αιτούμενος του θαύματος να πιστεύει εις τον κύριον, εις την δύναμη του Κυρίου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λαμβάνουμε τα δώρα του Χριστού = Αυτοί που έλαβαν τα δώρα του Ιησού ήταν αυτοi που άκουσαν εξ ίδιων το λόγο του Ιησού και επίστευσαν αυτοi που έζησαν όταν ο Ιησούς περπατούσε στη γη.
    Εμείς με την σειρά μας, μετά λαμβάνωμαι τα δώρα του Κυρίου....
    Mεταλαμβάνωμε δέ δια στόματος τα δώρα (συμβολικά) διότι το Μανθάνω και το μασάω είναι το ίδιο...(αυτός δεν μασάει) = δεν περνει με τίποτα
    Αυτός μασάει με τερσσερεις μασέλες = αυτός έχει τέσσερεις διδασκάλους και του μαθαίνουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. To Γεινόμαστε ένα πνεύμα είναι σωστό = Ομονοούμαι
    Κατά την Αρχαιωτητα υπήρξε ο ΟΜ-ΑΡΙΟΣ ΖΕΥΣ η' Αμαριος Δωριστή, εξ ου' και το Αμάρι στο Ρέθυμνο Κρήτης (επαρχία Αμαρίου) όπου υπήρξε ο Ναός του Αμαρίου Διός
    Δίας = Φως, Νόησης
    Tο "ΌΜ" στα ελευσίνια μυστήρια εννοούσε ομονοήση, εξ' ου, και "υπήρχε" Ομόνια...
    Μυστήριο = Όργιο από το Ορέγω επεκτείνω τας χείρας (προσευχώμαι) εξ ου' και η Όργιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  11. Αυτό που "τρώμαι" στη εκκλησία είναι ο λόγος του θεού,
    Τρώγω από την λέξη Τραγωδία δηλαδή, τραγουδώ
    Τραγουδώντας οι αρχαίοι έτρωγαν τρωγάλια/σπόρια (στραγάλια τα λέμαι σήμερα) κουτσωπiνωντας ρακί, ακόμα λεμαι...τρώγωντας... έρχεται η όρεξη (για τραγούδι)
    Άλλο τρώγω και άλλο έσθίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή