Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Κυριακή 8 Ιουλίου 2018

Άγιος Λαυρέντιος του Chernigof (†1950): «Ἄν ξέρατε τί δόξα περιμένει ἐκείνους τούς ἁγνούς Χριστιανούς πού ζοῦνε μέσα στόν κόσμο»

«Το παρακάτω περιστατικό συνέβη την εποχή που ζούσε ακόμη ο πατέρας μου , θυμάται ή Ι.Μ. αναφερόμενη στην συνομιλία της με τον πατέρα Λαυρέντιο.
«Είμαστε εξαιρετικά φτωχοί, ανίκανοι να ανακτήσουμε τις δυνάμεις μας μετά από την καταστροφή του πολέμου. Πήγα να δω τον Άγιο γέροντα Λαυρέντιο, προκειμένου να του ζητήσω να μου δώσει ευλογία, να
φορέσω κρυφά ένα είδος εσωτερικού ράσου, (για να είμαι κρυφή καλόγρια), αλλά μου είπε:
«Δέν θα χαθούν όλοι, όσοι είναι μέσα στον κόσμο (κοσμικοί άνθρωποι), αλλά ούτε και ο καθένας θα σωθεί, επειδή μόνο και μόνο βρίσκετε μέσα σε μοναστήρι.Καταλαβαίνετε; Δεν έχει έλθει ακόμα ο καιρός…»
Πάλι άρχισα να τον εκλιπαρώ για να μου δώσει την άδειά του να μπω έστω, σε ένα γυναικείο μοναστήρι, γιατί είναι εξαιρετικά πολύ δύσκολο για έναν, να σωθεί μέσα στον κόσμο, αλλά ο Γέροντας μου είπε:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου