Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

Τι ζητάμε από τον Θεό;

Ο Τυφλός της Ιεριχούς ήταν ένας πολύ φτωχός και δυστυχισμένος άνθρωπος. Όταν τον ρώτησε ο Κύριος : τι θέλεις να σου κάνω; Τι να σου προσφέρω; Εκείνος απάντησε «ίνα αναβλέψω» θέλω να δω. 
Θα μπορούσε να ζητήσει χρήματα, για να απαλλαγή από την φτώχεια του. Όμως πολύ σωστά ζήτησε να έχει την όραση του, οπότε εάν δούλευε, θα εξοικονομούσε και χρήματα για να ζήσει.

Τι θα ζητούσαν άραγε οι σημερινοί άνθρωποι ; Τι θα ζητούσαμε εμείς όλοι, αν μα έκανε ο Κύριος μια παρόμοια ερώτηση; Κάποιος θα ζητούσε πολλά χρήματα, κάποιος άλλος ακριβό αυτοκίνητο, κάποια άλλη ένα εξοπλισμένο σπίτι, μία επιτυχημένη καριέρα, σπουδές στο Πανεπιστήμιο, έναν ή μία καλή σύντροφο, ακριβά ρούχα, εκλεκτές γνωριμίες κ.α. Ο άνθρωπος εξ΄ αιτίας της αμαρτίας δεν αξιολογεί τις ανάγκες του όπως πρέπει. Έτσι λοιπόν ανάλογα με τις ανάγκες μας και τις προτιμήσεις μας, προσευχόμαστε στον Θεό και του ζητούμε συνήθως υλικά πράγματα διότι ο νους μας είναι προσκολλημένος σ΄ αυτά.

Ο Απ. Παύλος γράφει προς τους χριστιανούς και συμβουλεύει «Τα άνω ζητήτε» επιδιώκετε δηλ. τα πνευματικά, τα ουράνια, τα υψηλά αγαθά και όλα τα άλλα θα σας δοθούν στη συνέχεια. Όταν κάποτε ο Κύριος ρώτησε τους μαθητές του τι τους λείπει και τι θα ήθελαν απ΄ αυτόν, εκείνοι απάντησαν : «Κύριε πρέσθες ημίν, πίστην» Δηλ. αύξησε μας την πίστη. Εμείς ζητάμε κάτι τέτοιο από τον Χριστό; Ο προφήτης Δαυίδ στην προσευχή του παρακαλούσε να έχει καρδίαν καθαράν και ο Απόστολος Παύλος εύχεται στον Τιμόθεο να είναι συνετός. Εμείς, άραγε, προσευχόμαστε για σύνεση και για καρδιά καθαρή όπου θα κατοικεί Το Άγιον Πνεύμα;

Εμείς οι χριστιανοί πρέπει να μην περιορίζουμε τους οραματισμούς μας και τις ελπίδες μας στον πρόσκαιρο αυτόν κόσμο. Κέντρο του ενδιαφέροντος μας να είναι ο Χριστός και η αιώνια ζωή. Εάν λοιπόν μας ρωτούσε σήμερα ο Κύριος τι θέλεις να σου κάνω; Η απάντηση ας είναι ίδια με εκείνη του τυφλού της περικοπής. Κύριε ίνα αναβλέψω… Να βλέπω με τα μάτια της ψυχής μου. Να βλέπω εσένα τον Θεό και Πατέρα μου. Να βλέπω τους αδελφούς μου και να τους αγαπώ…Να βλέπω την αμαρτία μου και να μετανοώ… Να βλέπω τις πραγματικές μου ανάγκες σε παρακαλώ…Κύριε φώτισε το σκοτάδι της ψυχής μου…και λούσε την με το φως της Αγάπης σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου