Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

ΨΑΛΜΟΣ 34ος: Γιά να ελευθερώσει ο Θεός τους καλοκάγαθους ανθρώπους από τις παγίδες των πονηρών ανθρώπων, που εκμεταλλεύονται τους ανθρώπους του Θεού

ΔίκασόνΚριετος δικοντς μεπολμησον τος πολεμοντς με2 ἐπιλαβοῦ ὅπλου καὶ θυρεοῦ καὶ ἀνστηθι ες τν βοθειν μου3 ἔκχεον ομφααν καὶ σγκλεισον ξ ναντας τν καταδιωκντων με· 
επον τῇ ψυχῇ μου· Σωτηρα σού εμι γώ. 4 ασχυνθτωσαν καὶ ἐντραπτωσαν οἱ ζητοντες τν ψυχν μου, ἀποστραφτωσαν ες τὰ ὀπσω καὶ καταισχυνθτωσαν οἱ λογιζμενοί μοι κακά. 5 γενηθτωσαν σεὶ χνος κατὰ πρσωπον νμουκαὶ ἄγγελος Κυρου κθλβων
ατος· 6 γενηθτω ἡ ὁδς ατν σκτος καὶ ὀλσθημακαὶ ἄγγελος Κυρου καταδικων ατος· 7 ὅτι δωρεν κρυψν μοι διαφθορν παγδος ατνμτην νεδισαν τν ψυχν μου8 ἐλθτω ατῷ παγς, ἣν οὐ γινσκεικαὶ ἡ θρα, ἣν κρυψεσυλλαβτω ατνκαὶ ἐν τῇ παγδι πεσεται ν ατῇ. 9 ἡ δὲ ψυχή μου γαλλισεται πὶ τῷ Κυρίῳ, τερφθσεται πὶ τῷ σωτηρίῳ ατοῦ. 10 πντα τὰ ὀστᾶ μου ροσι· Κριετς μοις σοιρυμενος πτωχν κ χειρς στερεωτρων ατοῦ καὶ πτωχν καὶ πνητα πὸ τν διαρπαζντων ατν11 ἀναστντες μοι μρτυρες δικοι, ἃ οκ γνωσκον, ἐπηρτων με12 ἀνταπεδδοσν μοι πονηρὰ ἀντὶ ἀγαθν καὶ ἀτεκναν τῇ ψυχῇ μου13 ἐγὼ δὲ ἐν τῷ ατος παρενοχλεν μοι νεδυμην σκκον καὶ ἐταπενουν ν νηστείᾳ τν ψυχν μουκαὶ ἡ προσευχή μου ες κλπον μου ποστραφσεται14 ὡς πλησον, ὡς δελφῷ ἡμετρῳ οτως εηρστουν· ς πενθν καὶ σκυθρωπζωνοτως ταπεινομην15 καὶ κατ᾿ ἐμοῦ εφρνθησαν καὶ συνχθησανσυνχθησαν π᾿ ἐμὲ μστιγεςκαὶ οκ γνωνδιεσχσθησαν καὶ οὐ κατενγησαν16 ἐπερασν με, ἐξεμυκτρισν με μυκτηρισμῷ, ἔβρυξαν π’ μὲ τος δντας ατν17 Κριεπτε πψῃ; ἀποκατστησον τν ψυχν μου πὸ τς κακουργας ατν, ἀπὸ λεντων τν μονογενῆ μου18ξομολογσομαί σοι ν κκλησίᾳ πολλῇ, ἐν λαῷ βαρεῖ ανσω σε19 μὴ ἐπιχαρεησν μοι οἱ ἐχθρανοντς μοι δκωςοἱ μισοντες με δωρεν καὶ διανεοντες φθαλμος20 ὅτι μοὶ μν ερηνικὰ ἐλλουν καὶ ἐπ᾿ ὀργν δλους διελογζοντο21 καὶ ἐπλτυναν π᾿ ἐμὲ τὸ στμα ατνεπαν· εγεεγεεδον οἱ ὀφθαλμοὶ ἡμν22 εδεςΚριεμὴ παρασιωπσςΚριεμὴ ἀποστς π᾿ ἐμο· 23 ἐξεγρθητιΚριεκαὶ πρσχες τῇ κρσει μου, ὁ Θες μου καὶ ὁ Κρις μουες τν δκην μου24 κρνν μεΚριεκατὰ τν δικαιοσνην σουΚριε ὁ Θες μουκαὶ μὴ ἐπιχαρεησν μοι25 μὴ εποισαν ν καρδαις ατν· εγεεγε τῇ ψυχῇ ἡμν· μηδὲ εποιεν· Κατεπομεν ατν26 ασχυνθεησαν καὶ ἐντραπεησαν μα οἱ ἐπιχαροντες τος κακος μου, ἐνδυσσθωσαν ασχνην καὶ ἐντροπν οἱ μεγαλοῤῥημονοντες π᾿ ἐμέ. 27 ἀγαλλισθωσαν καὶ εφρανθτωσαν οἱ θλοντες τν δικαιοσνην μου καὶ επτωσαν διαπαντς· μεγαλυνθτω ὁ Κριοςοθλοντες τν ερνην τοῦ δολου ατοῦ. 28 καὶ ἡ γλσσά μου μελετσει τν δικαιοσνην σου, ὅλην τν μραν τν παινν σου.
Η χρήση του Ψαλτηρίου σύμφωνα με τον Όσιο Αρσένιο τον Καππαδόκη, εξηγεί σε ποιες περιπτώσεις ενδείκνυται ο κάθε ψαλμός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου