Από το βιβλίο: «Θάνατος, Ανάσταση και Αιώνια ζωή»
Ο άνθρωπος έλαβε από τον Θεό το χάρισμα «του αυτεξουσίου» και δεν έχει τη δυνατότητα ο Αντίχριστος να παραβιάσει τα έργα του Αγίου Θεού.
Στην περίπτωση που θα γίνει κάτι τέτοιο, ο άνθρωπος που θα σφραγισθεί με το σφράγισμα του Αντιχρίστου δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν είναι υπόλογος γι’ αυτό. Μάλλον θεωρείτε και μάρτυρας, αν παρά τη θέλησή του συμβεί ένα τέτοιο γεγονός.
Δεν θα έχει βέβαια καμιά επίδραση επάνω του το αντίχριστο σφράγισμα, εφόσον ο άνθρωπος φέρει την σφραγίδα του Αγίου Μύρου και εργάζεται τις «ζωοποιές εντολές» του Θεού, όπως μας ανέπτυξε ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης.
Δεν θα έχει βέβαια καμιά επίδραση επάνω του το αντίχριστο σφράγισμα, εφόσον ο άνθρωπος φέρει την σφραγίδα του Αγίου Μύρου και εργάζεται τις «ζωοποιές εντολές» του Θεού, όπως μας ανέπτυξε ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης.
Αλλά προπάντων τούτο να πιστεύουμε. Ότι την ελευθερία που μας έδωσε ο Θεός ως θεϊκό δώρο, δηλαδή το αυτεξούσιο, που είναι το κατ’ εξοχήν γνώρισμα του «κατ’ εικόνα», δεν μπορεί ο διάβολος να μας το θίξει. Την ελευθερία την πνευματική που έχουμε «να προσκυνούμε Πατέρα, Υιόν και Άγιον Πνεύμα» και να «ομολογούμε Κύριον Ιησούν Χριστόν», ο διάβολος δεν μπορεί να την θίξει, διότι δεν του επιτρέπεται.
Φυσικά θα ασκήσει πιέσεις, αφού λέει η Αποκάλυψη ότι «ποιεί πάντας, τους μικρούς και τους μεγάλους, και τους πλουσίους και τους πτωχούς και τους ελεύθερους και τους δούλους, ίνα δώσωσιν αυτοίς χάραγμα επί της χειρός αυτών της δεξιάς ή επί των μετώπων αυτών, και ίνα μη τις δυνήσηται αγοράσαι ή πωλήσαι, ει μη ο έχων το χάραγμα, ή το όνομα του θηρίου ή τον αριθμόν του ονόματος αυτού» (Αποκ. 13, 16-17).
Ας προσέξουμε το ρήμα «ποιεί ίνα δώσωσιν». Το νόημα εδώ είναι ότι ο Αντίχριστος και ο ψευδοπροφήτης του θα ενεργήσουν τόσα και τέτοια κακά, ώστε να αναγκάσουν τους ανθρώπους να πάνε να του πουν: «Δος μας το χάραγμα, διότι είμαστε δικοί σου, για να μπορούμε να αγοράζουμε και να πουλάμε». Εντελώς αντίθετα λοιπόν απ’ ότι κυκλοφορεί σήμερα, ο Αντίχριστος δεν θα επιβάλει το χάραγμα, αλλά οι άνθρωποι θα πηγαίνουν και θα του λένε: «Επειδή είναι δικά σου τα αγαθά, δος μας το χάραγμα για να μπορέσουμε να συμμετέχουμε στην διαδικασία της αγοραπωλήσεως».
Οι ίδιοι οι άνθρωποι θα πηγαίνουν και δεν θα επιβάλει με δολιότητα το χάραγμα ο Αντίχριστος, διότι κάτι τέτοιο δεν θα είχε καμία αξία. Αξία και σημασία για την αιωνιότητα και για την διαμόρφωση της ψυχής μας έχει αυτό που προέρχεται από την ελεύθερη βούλησή μας. Και αυτό το ξέρει καλά ο διάβολος. Γι’ αυτό δεν έχουμε κανέναν κίνδυνο.
Ας μη φοβόμαστε λοιπόν, διότι ο Αντίχριστος είναι ανίσχυρος, τον οποίο ο Κύριος «αναλώσει τω πνεύματι του στόματος αυτού» (Β’ Θεσ. 2,8). Θα τον εξαφανίσει ο Κύριος με την πνοή του στόματός Του, όταν θα εμφανιστεί κατά τη Δευτέρα Παρουσία Του. Μόνο με την παρουσία και την «αναπνοή» του Κυρίου ο διάβολος θα εξαφανιστεί! Τόσο ανίσχυρος είναι ο διάβολος, τον οποίο ο Κύριος «καταργήσει τη επιφανεία της Παρουσίας αυτού» (Β’ Θεσ. 2,8), «τω συριγμώ εαυτού αφανίσει».
Και σαφώς η ευκολία, με την οποία θα καταργηθεί ο Αντίχριστος, σημαίνει καταρχάς την αδυναμία ή καλύτερα θα λέγαμε τη σκιώδη δύναμη του Αντιχρίστου και δεύτερο την παντοδυναμία του Κυρίου, ο Οποίος μ’ ένα φύσημά Του θα κονιορτοποιήσει το υπερφίαλο οικοδόμημα της ανομίας.
Από το βιβλίο: «Θάνατος, Ανάσταση και Αιώνια ζωή» – Εκδόσεις «ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ» Ιεράς Μονής Τιμίου Προδρόμου – Καρέας Αττικής
Για το βιβλίο δείτε: εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου