Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017

Δημήτριος Παναγόπουλος, Ιεροκήρυκας († 1982) - Γιατί μας ωφελεί ο ναός

Ο μακαριστός ιεροκήρυκας Δημήτριος Παναγόπουλος μιλάει για την ωφέλεια που απολαμβάνουν οι πιστοί με την είσοδό τους στον ναό, εφόσον ζουν κατά το υπόδειγμα των αγίων, αγωνίζονται να τηρούν τις εντολές του Ευαγγελίου, και μετέχουν με πίστη και ταπείνωση στα μυστήρια της Εκκλησίας. 

 Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου