Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Τρία θαύματα της Αγίας Ζώνης

«Έχει βοη­θή­σει δικούς μου ανθρώπους που είχαν δύσκο­λες κατα­στά­σεις»

Κιλ­κίς, 23 Ιου­νίου 2008
«Κατά την διάρκεια της παραμονής μου στη Μονή σας προσκύνησα τα άγια λείψανα και την Τιμία Ζώνη της Υπεραγίας Θεοτόκου, την οποίαν αισθάνομαι δίπλα μου και με έχει βοηθήσει σε δύσκολες καταστάσεις στη ζωή μου.
Θεωρώ ότι το άγιο αυτό κομμάτι της Αγίας Ζώνης είναι μεγάλη ευλογία για τη Μονή, το Άγιον Όρος αλλά και για τον τόπο μας καθώς με θαυματουργικό τρόπο έχει βοηθήσει και συνεχίζει να βοηθά όσους πιστούς έχουν ανάγκη.

Κατά τη διάρκεια της ξενάγησής μας στην Ιερά Μονή οι πατέρες μου έδωσαν ως ευλογία δύο κορδέλες καθαγιασμένες στην Τιμία Ζώνη. Τις έδωσα σε δύο άτομα του στενού και φιλικού μου περιβάλλοντος με διαφορετικά προβλήματα το καθένα. Γνωρίζω ότι έχουν βοηθηθεί πολύ από την Αγία Ζώνη.

Σας στέλλω αυτή την επιστολή με παρρησία και ευγνωμοσύνη για να σας ευχαριστήσω για την άμεση βοήθεια που μας παρέχει η Τιμία Ζώνη στη ζωή μας»
Με σεβασμό και πολλή αγάπη
Κουντουράς Δημήτρης

«Η Παναγία μου χάρισε δίδυμα κοριτσάκια»

Πειραιάς, 26 Ιουλίου 2008
«Είχε περάσει καιρός που προσπαθούσαμε να αποκτήσουμε ένα παιδάκι. Όταν αποφασίσαμε με το σύζυγό μου να ακολουθήσομε το δρόμο της εξωσωματικής, βρέθηκε στα χέρια της μητέρας μου το βιβλίο «Τα θαύματα της Αγίας Ζώνης». Το διάβασε και έμεινε κατάπληκτη. Ζήτησε διά μέσου κάποιου γνωστού μας την αγία Ζώνη. Ένας φίλος του βρισκόταν στο Μοναστήρι σας και μας έφερε λαδάκι και την ευλογημένη κορδέλα.

Πήρα και εγώ το βιβλίο και το διάβαζα όλο το βράδυ. Όταν το τελείωσα σταυρώθηκα με λαδάκι και φόρεσα την Τιμία Ζώνη. Συγκινημένη με όσα είχα διαβάσει με πήρε ο ύπνος. Μέσα στον ύπνο μου μου εμφανίσθηκε η Παναγία όρθια δίπλα μου και μου είπε: « Μη φοβάσαι παιδί μου. Θα είμαι συνέχεια δίπλα σου».

Μετά από τρεις μέρες ξεκίνησε η διαδικασία της εξωσωματικής και μέσα σε 25 ημέρες ήμουν έγκυος, με την πρώτη προσπάθεια. Πιστέψτε με ότι είναι πολύ δύσκολο να γίνει αυτό με την πρώτη προσπάθεια. Έτσι βίωσα εγώ και ο σύζυγός μου το θαύμα της Αγίας Ζώνης και της Παναγίας. Η Παναγία μου χάρισε δίδυμα κοριτσάκια, που σε δυό μήνες περίπου θα τα έχω στην αγκαλιά μου.

Από την ημέρα που φόρεσα την Αγία Ζώνη δεν την έχω αποχωριστεί. Σε ο,τι δυσκολία αντιμετωπίσαμε ξέραμε ότι μας φυλάει. Θα λέμε σε όλους το θαύμα που βιώσαμε.

Αύριο έρχεται στο μοναστήρι σας ο σύζυγός μου για να ευχαριστήσει την Παναγία για το θαύμα της και να φέρει αυτό το γράμμα».
Με εκτίμηση
Παναγιώτης και Ειρήνη Πιτσιρέλου

Πραγματοποιήθηκε το μεγαλύτερο θαύμα της ζωής μου

Καρδίτσα, 27 Μαΐου 2015
Είναι Τετάρτη 27 Μαΐου, σας καλημερίζω με όλη την αγάπη και τον σεβασμό που σας έχω, για να σας πω ότι με τις προσευχές που κάνατε για μένα και η Τιμία Αγία Ζώνη που μου είχατε στείλει πραγματοποιήθηκε το μεγαλύτερο θαύμα της ζωής μου. Ναι, λοιπόν είμαι έγκυος τρεις εβδομάδες, είμαι στην αρχή ακόμα. Επιτέλους ύστερα από πέντε χρόνια, θα ζήσω κάτι που το ήθελα πολύ εγώ και ο σύζυγος ακόμα περισσότερο. Θέλω να συνεχίσετε τις άγιες προσευχές σας για μένα, να έχω μια ευχάριστη εγκυμοσύνη, να πάνε όλα καλά και δεν με νοιάζει αν είναι αγόρι ή κορίτσι.
Ο Θεός να σας έχει καλά.
Ζωή Κοσκινιώτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου