Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

Γερόντισσα Γαβριηλία: «Οι Άγγελοι είναι πάντα έτοιμοι να μας βοηθήσουν. Το έχω δει με τα μάτια μου ...»

Οι Άγγελοι είναι πάντα έτοιμοι να μας βοηθήσουν. Το έχω δει με τα μάτια μου. Τα νοερά μάτια. Και στην πιο δύσκολη στιγμή ακόμα. 
Να περνούν τσακάλια – ολόκληρη ομάδα – με τα λαμπερά τους μάτια και να έρχονται κατά πάνω μου, μέσα στο δάσος, στη ζούγκλα, όταν ήμουν στην Ινδία, και να με κάνει ο Θεός σαν αόρατη σ’ αυτά, σαν να μην υπήρχα.

Δεν ήταν των αγγέλων η προστασία αυτή; Τι λέτε… Ύστερα από τέτοιες περιπέτειες, τίποτε δεν με τρομάζει… Και κάτι άλλο. Όταν αγαπούμε οι άγγελοι γίνονται οι καλύτεροι συνεργάτες μας. Αυτοί έρχονται όταν εμείς κάποτε διερωτώμεθα: «Άραγε που να πάω; Άραγε αν πάω εκεί τι θα βρω;»

Έκανα πολλές μετακινήσεις στη ζωή μου και τύχαινε να πηγαίνω από τόπο σε τόπο, χωρίς να έχω καμιά ασφάλεια υλική και πάντα να έχω την προστασία των αγγέλων. Έλεγα και λέω: «Πάω από το καλό στο καλύτερο». Κι ας είναι και στο χειρότερο και στο πιο δύσκολο σωματικά, αλλά πάντοτε με χαρά. Γιατί ήξερα ότι είναι στο πρόγραμμα του Θεού. Αυτό, παιδί μου, να το κάνεις όλον τον καιρό.

Όπου κι αν βρίσκεσαι. Όποιος και αν σε περιτριγυρίζει. Όποιος κι αν σε προσβάλει ή σε στενοχωρεί. Όποιος κι αν σ΄αγαπά. ΟΛΑ όσα γίνονται είναι στο πρόγραμμα του Θεού και γι΄αυτό θα τ’ αγαπάς…

Ο π. Ηλίας μια φορά έβγαλε έναν πολύ ωραίο λόγο στο Μοναστήρι της Τήνου περί αγγέλων. Είπε πόσο πρόθυμοι είναι οι άγγελοι να μας βοηθήσουν. Ο σκοπός τους είναι αυτός. Φθάνει μόνο εμείς να τους επικαλεστούμε, για να γίνουν όλα πολύ πιο εύκολα απ΄ότι θα γινόταν αλλιώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου