Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

«Θεέ μου! Τό ὄνομά Σου εἶναι ἀγάπη! »

Ἁγίου Ἰωάννου τῆς Κρονστάνδης
Θεέ μου! Πόσο μᾶς εὐχαριστεῖ νά βλέπουμε πώς ὁ πλησίον μας μᾶς ἀγαπᾶ καί μᾶς συμπαθεῖ!
Ποιός μπορεῖ νά περιγράψει αὐτήν τή μακαριότητα τῆς καρδιᾶς πού διαπερνᾶται ἀπό τήν ἀγάπη τῶν ἄλλων πρός ἐμᾶς, ἀλλά κι ἀπό τή δική μου ἀγάπη πρός τούςἄλλους; 
Εἶναι ἀπερίγραπτο. Κι ἄν ἐδῶ στή γῆ ἡ ἀμοιβαία ἀγάπη μᾶς εὐφραίνει τόσο πολύ, τότε μέ πόση γλυκύτητα κι ἀγάπη θά᾿ μαστε πληρωμένοι στούς οὐρανούς, ὅταν θά συγκατοικήσουμε μέ τό Θεό, μέ τή Μητέρα Του, μέ τίς οὐράνιες δυνάμειςκαί μέ τούς ἁγίους τοῦ Θεοῦ;

Ποιός μπορεῖ νά συλλάβει καί νά περιγράψει τέτοια εὐτυχία καίμακαριότητα;Ποιά ἐπίγεια ἀγαθά δέ θά θυσιάζαμε γιά νά κερδίζαμε τήνἀνεκλάλητη μακαριότητα τῆς οὐράνιας ἀγάπης;

Θεέ μου! Τό ὄνομά Σου εἶναι ἀγάπη! Δίδαξέ με τήν ἀλήθινή ἀγάπη, πού ᾿ ναι πιόδυνατή ἀπό τό θάνατο. Ἔχω δοκιμάσει ἐπαρκῶς τή γλυκύτητα αὐτή ἀπό τήνκοινωνία μου μέ τό πνεῦμα τῆς πίστης σέ Σένα, ἀπό τήν κοινωνία μου μέ τούςπιστούς δούλους Σου.

Ἔχω ἀπολαύσει τήν πληρότητα τῆς εἰρήνης καί τῆς ζωῆς. Κύριε, δυνάμωσεἐκεῖνο πού ἔχεις ἐμφυτέψει μέσα μου! Πόσο εὐτυχής θά ἤμουν ἄν ἦταν ἔτσιὅλες οἱ μέρες τῆς ζωῆς μου! Ἀξίωσέ με νά βρίσκομαι συχνότερα σέ κοινωνία πίστης καί ἀγάπης μέ τούς πιστούς δούλους Σου, μέ τούς ναούς Σου, μέ τήνἘκκλησία Σου, μέ τά μέλη Σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου