Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Θαύματα Αγίου Εφραίμ -8-

ΜΙΑ ΑΙΧΜΗΡΗ ΠΕΤΡΑ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΕΦΡΟ ΜΟΥ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ
Αγία Βαρβάρα, 19-6-1996
Τον Απρίλιο του 1996, χωρίς καμία προδιάθεση, με έπιασε πόνος στο νεφρό. Ο άντρας μου αμέσως με πήγε στο Νοσοκομείο, για να μου δώσουν τις πρώτες βοήθειες. 
Ο πόνος μου ήταν μεγάλος, δεν μπορούσα να καθίσω, αλλά ούτε και να είμαι όρθια. Ο γιατρός μου έκανε μια εξέταση και μου είπε ότι είναι κολικός νεφρού και μου έβαλε μία ένεση, για να ησυχάσω. Ο πόνος μου ήταν τόσο δυνατός, που τα μάτια μου έτρεχαν.

Μετά το Νοσοκομείο, παίρνοντας και κάποια φάρμακα που μας υπέδειξε ο γιατρός, γυρίσαμε στο σπίτι. Οι πόνοι μου δεν περιγράφονταν, έκλαιγα, φώναζα, δεν ήξερα τι να κάνω, για να καλμάρω λίγο τον πόνο. Τα παιδιά μου, ο άντρας μου με έβλεπαν, υπέφεραν και δεν μπορούσαν να μου κάνουν τίποτα. Πάω στην εικόνα του πιο γρήγορου Αγίου, του Αγίου Εφραίμ, και μέσα από την ψυχή μου Τον παρακαλούσα να μου δώσει την ηρεμία, να περάσει αυτός ο δυνατός πόνος, να ησυχάσω. πονούσα μετά από τις 7:00 το βράδυ και η ώρα ήταν 4:00 το πρωί.

Μετά από πολλή προσευχή, ένιωσα λίγο να με αφήνει ο πόνος και πήγα να ξαπλώσω στο κρεβάτι κατάκοπη. Με παίρνει ο ύπνος και ξυπνώ στις 8:00 το πρωί. Πάω τουαλέτα και, σε ένα δοχείο που παρακολουθούσα τα ούρα μου, βλέπω κάτι μαύρο. Ήταν η πέτρα που μου έπεσε από το νεφρό, στο μέγεθος μεγάλης φακής και γύρω-γύρω υπήρχαν μύτες σαν κοφτερά μαχαίρια.

Δοξασμένο το όνομά Του, χίλιες δόξες, που μου έφυγε από πάνω μου και δεν σκάλωσε σε κανένα σημείο. Όπου και να το είπα, όλοι μου έλεγαν μεγάλο θαύμα σου έγινε. Η ψυχή μου είναι πλημμυρισμένη από χαρά, γιατί βρήκα την ηρεμία και την υγεία μου.

Δοξασμένο να είναι το όνομα του Αγίου Εφραίμ. Σ’ ευχαριστώ, άγιέ μου, και Σε δοξάζω.

Ειρήνη Οικονόμου
Αγία Βαρβάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου