Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Τοῦ ἐν ἁγίοις πατρὸς ἡμῶν Συμεὼν εὐχὴ μυστικὴ, δι᾿ ἧς ἐπικαλεῖται τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον ὁ αὐτὸ προορῶν

Ἐλθὲ τὸ φῶς τὸ ἀληθινὸν, 
ἐλθὲ ἡ αἰώνιος ζωὴ, 
ἐλθὲ τὸ ἀποκεκρυμμένον μυστήριον, 
ἐλθὲ ὁ ἀκατονόμαστος θησαυρὸς, 
ἐλθὲ τὸ ἀνεκφώνητον πρᾶγμα, 
ἐλθὲ τὸ ἀκατανόητον πρόσωπον, 
ἐλθὲ ἡ ἀΐδιος ἀγαλλίασις, 
ἐλθὲ τὸ ἀνέσπερον φῶς, 
ἐλθὲ πάντων τῶν μελλόντων σωθῆναι ἡ ἀληθινὴ προςδοκία, 
ἐλθὲ τῶν κειμένων ἡ ἔγερσις, 
ἐλθὲ τῶν νεκρῶν ἡ ἀνάστασις, 
ἐλθὲ ὁ δυνατὸς, ὁ πάντα ᾀεὶ ποιῶν καὶ μεταποιῶν καὶ ἀλλοιῶν μόνῳ τῷ βούλεσθαι! 
ἐλθὲ ὁ ἀόρατος καὶ ἀναφὴς πάντῃ ἀψηλάφητος, ἐλθὲ ὁ ᾀεὶ μένων ἀμετακίνητος καὶ καθ᾿ ὥραν ὅλος μετακινούμενος καὶ ἐρχόμενος πρὸς ἡμᾶς τοὺς ἐν τῷ ᾅδη κειμένους, ὁ ὑπεράνω πάντων τῶν οὐρανῶν, ἐλθὲ τὸ περιπόθητον ὄνομα καὶ θρυλούμενον, λαληθῆναι δὲ παρ᾿ ἡμῶν, ὅπερ εἷς, ἢ γνωσθῆναι, ὁποῖος ἢ ποταπὸς, ὅλως ἡμῖν ἀνεπίδεκτον. 
Ἐλθὲ ἡ αἰώνιος χαρὰ, 
ἐλθὲ τὸ στέφος τὸ ἀμαράντινον, 
ἐλθὲ ἡ πορφύρα τοῦ μεγάλου Θεοῦ καὶ βασιλέως ἡμῶν, 
ἐλθὲ ἡ ζώνη ἡ κρυσταλλοειδὴς καὶ διάλιθος, 
ἐλθὲ τὸ ὑπόδημα τὸ ἀπρόσιτον, 
ἐλθὲ ἡ βασίλειος ἁλουργὶς καὶ αὐτοκρατορικὴ ὄντως δεξιά! 
ἐλθὲ, ὃν ἐπόθησε καὶ ποθεῖ ἡ ταλαίπωρός μου ψυχὴ, 
ἐλθὲ ὁ μόνος πρὸς μόνον, ὅτι μόνος εἰμὶ, καθάπερ ὁρᾷς! 
ἐλθὲ ὁ χωρίσας ἐκ πάντων καὶ ποιήσας με μόνον ἐπὶ τῆς γῆς, 
ἐλθὲ ὁ γενόμενος πόθος αὐτὸς ἐν ἐμοὶ καὶ ποθεῖν σε ποιήσας με, τὸν ἀπρόσιτον παντελῶς! 
ἐλθὲ ἡ πνοή μου καὶ ἡ ζωὴ, 
ἐλθὲ ἡ παραμυθία τῆς ταπεινῆς μου ψυχῆς, 
ἐλθὲ ἡ χαρὰ καὶ ἡ δόξα καὶ ἡ διηνεκής μου τρυφή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου