Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Ομιλία Γέροντα Εφραίμ Βατοπαιδινού σε φοιτητές (μέρος β´)

Ομιλία του Γέροντα Εφραίμ, Καθηγουμένου της Ι.Μ. Μονής Βατοπαιδίου, σε φοιτητές που έγινε την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου στο ξενοδοχείο Electra Palace στην Θεσσαλονίκη. Στο δεύτερο μέρος ο Γέροντας Εφραίμ απαντά σε ερωτήσεις.
Πηγή: pemptousia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου