Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Θαύματα - Παρουσίες Αγίου Νεκταρίου Πενταπόλεως

001. Το θαύμα αυτό του Αγίου Νεκταρίου γίνεται γνωστό σε εμάς μέσω του μοναχού Αβιμέλεχ, βιογράφου του Αγίου. Η βιογραφία αυτή εκδόθηκε το 1921, στον Βόλο...
002. Βρισκόμαστε στο 1904 -λίγο μετά το Πάσχα- και ο Άγιος Νεκτάριος ταξιδεύει για πρώτη φορά στην Αίγινα, με σκοπό να δει την περιοχή όπου υπάρχει...
003. Κάποτε ένας ψαράς, που είχε ένα μήνα χωρίς να καταφέρει να ψαρέψει τίποτα, επισκέφθηκε τον Άγιο Νεκτάριο στην μονή της Αγίας Τριάδας στην Αίγινα...

004. Όπως είναι γνωστό ο Άγιος Νεκτάριος εκοιμήθει σε ένα θάλαμο του νοσοκομείου Αρεταίειου στην Αθήνα. Το Ιερό του σκήνωμα μεταφέρθηκε στην Αίγινα και...
005. Λίγα χρόνια μετά την κοίμηση του Αγίου Νεκταρίου, έφεραν στη μονή της Αίγινας, ένα δαιμονισμένο δεμένο με αλυσίδες που συγκρατούσαν τέσσερις άντρες...
006. Μόλις ο Άγιος Άφησε την τελευταία του πνοή στον 2ο θάλαμο, του 2ου ορόφου, του Αρεταίειου, η μοναχή Ευφημία (μία από τις δύο μοναχές που στάθηκαν...
007. Όταν ο Άγιος Νεκτάριος βρισκόταν σε σχετικά νεαρή ηλικία έκανε ένα ταξίδι, κατά πάσα πιθανότητα στους Αγίους Τόπους. Κάποια στιγμή, και ενώ βρισκόταν...
008. Το 2005 αποφάσισα μετά από χρόνων ανεργία να κάνω μια δική μου δουλειά και επειδή δεν υπήρχαν μετρητά θέλησα να πάρω ένα δάνειο με υποθήκη...
009. Το παρακάτω σημείο της παρουσίας του Αγίου Νεκταρίου μας το έστειλε ο φίλος Ε.Ν.Ε. Του το διηγήθηκε ένα φιλικό του νέο ζευγάρι (ανδρόγυνο)...
010. Τον αξέχαστο για μένα και την οικογένειά μου Νοέμβριο του έτους 2003, μάθαμε ότι ο πατέρας μου έχει καρκίνο στον πνεύμονα και στον εγκέφαλο...
011. Το παρακάτω σημείο της παρουσίας του Αγίου Νεκταρίου μας το έστειλε ο φίλος Ε.Ν.Ε. Του το διηγήθηκε ένας φίλος του, ώστε να δημοσιευθεί στην σελίδα...
012. Στις 6 Οκτωβρίου 1971 και ώρα 6:00μ.μ. η μητέρα μου, όπως συνήθιζε κάθε μήνα, πήγε σε καθιερωμένη επίσκεψη. Πάντα την συνοδεύαμε είτε ο αδελφός μου...
013. Από μικρή συναντούσα κοντά μου εκκλησίες Αγ. Νεκταρίου, εικόνες, διάφορα... έτσι από ένα σημείο και μετά ήξερα όταν έβλεπα μια εκκλησία σε εκδρομή...
014. Δεν ήξερα τίποτα για τον Άγιο, δεν είχα δει εκκλησία του, δεν ήξερα πότε γιορτάζεται η μνήμη του. Από τον Απρίλιο του 2008 περνάμε δύσκολα πολύ γιατί...
015. Η οικογένεια μου έχει βοηθηθεί πολλές φορές από τον Άγιο και τον θεωρούμε προστάτη μας. Προσωπικά τον περασμένο χρόνο πέρασα ιδιαίτερα φορτισμένες...
016. Επανέρχομαι γιατί θέλω να το μοιραστώ μαζί σου. Με τον άντρα μου προσπαθούσαμε καιρό να κάνουμε μωράκι... δεν ερχόταν... Το καλοκαίρι πήγαμε...
017. Βρισκόμαστε στην Μεσόγειο τον καιρό του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου. Στην θάλασσα επικρατεί μεγάλη τρικυμία και ένα εμπορικό πλοίο κινδυνεύει να βυθιστεί...
018. Το θαύμα αυτό συνέβη στον π. Σωφρόνιο τον Λαυριώτη, όταν νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Άγιος Σάββας με καρκίνο στον πνεύμονα...
019. Η κυρία Ξένη Ε., ήταν δεκαέξι χρόνια παντρεμένη και με τον άντρα της δεν είχαν καταφέρει να κάνουν παιδιά. Μετά από πολύχρονες, πολυδάπανες και επίπονες...
020. Ήταν κάποτε μια κοπέλα που ταλαιπωρούνταν μέρα νύχτα από ένα δαιμόνιο. Οι δικοί της την είχαν πάει σε πληθώρα γιατρών χωρίς να μπορέσουν να την....
...συνέχεια
021. Έτσι ευγνώμονες νοιώθουμε κι εμείς για τον Άγιο και όταν έρχονται αυτές οι μέρες ο νους μας πηγαίνει 8 χρόνια πίσω, όταν γεννήθηκε η κορούλα μας...
022. Πριν 3 χρόνια με την απόκτηση του πτυχίου μου και επιστρέφοντας στην Ελλάδα αναζητούσα διακαώς εργασία χωρίς αποτέλεσμα. Τότε, ενώ αντιμετωπίζαμε και...
023. Γεια σας, με την ευκαιρία της σημερινής ημέρας που είναι αφιερωμένη στον Άγιο Νεκτάριο, διάβασα κάποια από τα e-mail που έχουν σταλεί και θεωρώ ότι είναι πολύ...
024. Θέλω να σου διηγηθώ ένα θαύμα του Αγίου Νεκταρίου που έγινε φέτος -Νοέμβριος 2010- τη μέρα της μνήμης του Αγίου. Μου το διηγήθηκαν μόλις χτες...
025. Το όνομα μου είναι Ευτυχία Φιλιππίδου και θέλω να διηγηθώ κ εγώ ένα θαύμα που μου συνέβη. Το 2006 είχα πρόβλημα στο κεφάλι μου...
026. Ένα περίπου μήνα (από τον Ιούλιο - Αύγουστο του 2010) αντιμετώπιζα έναν κίνδυνο που όμως δεν μπορούσα να τον αντιμετωπίσω. Μετα από προσευχές...
027. Θέλω να σας διηγηθώ κι εγώ για την θαυματουργή παρουσία του Αγίου στη ζωή μου. Με τον άντρα μου προσπαθούσαμε να κάνουμε παιδάκι αλλά δεν...
028. Λαμβάνουμε την τιμή και το θάρρος να σας γράψουμε και για το θαύμα, καθώς το πιστεύομε, που έλαβε χώρα στη σύζυγο Ακριβή, χάριτι του παναγίου...
029. Όταν γεννήθηκε το 1978 η μικρή μου αδερφή, οι γιατροί μετά από λίγους μήνες βρήκαν ότι έχει εξάρθρωση του ισχίου. Άρχισε τότε για τους γονείς μου ένας...
030. Είδα στον ύπνο μου τον Άγιο Νεκτάριο. Πριν διηγηθώ το όνειρο μου με τον Άγιο που με έχει επηρεάσει πάρα πολύ να σας πω ότι έχω τρία παιδάκια...
031. Το 1999 ήμουν 31 ετών και εντελώς ξαφνικά έμεινα παράλυτη κουνώντας μόνο το κεφάλι μου. Οι γιατροί δεν ήξεραν καν τι έχω, όμως ήταν σίγουροι ότι δεν θα...
032. Το καλοκαίρι 2010, παρουσιάζεται βαθμιαίο μούδιασμα σε όλη την αριστερή πλευρά μου και βαθμιαία δυσκολία στην κίνηση των αριστερών άκρων...
033. Θα ήθελα να σας διηγηθώ και τη δική μου εμπειρία όσον αφορά τη ζωντανή παρουσία του Αγίου Νεκταρίου στη ζωή μας. Κάποια βροχερή μέρα με πολύ αέρα...
034. Από χρόνια μου ζήταγε η σύζυγός μου να επισκεφτούμε την Αίγινα και πιο πολύ το μοναστήρι του Αγίου Νεκταρίου, μιας και δεν είχε πάει ποτέ. Εγώ είχα...
035. Λέγομαι Ρίαχ Μαρίνα και από τη γέννηση μου πάσχω από αυτοάνοση νόσο. Από τη στιγμή που εκδηλώθηκαν τα πρώτα συμπτώματα η κατάσταση στο σπίτι και το...
036. Πριν χρόνια, εγώ πήγαινα 2α Γυμνασίου, η μαμά είχε αρρωστήσει. Κανείς βέβαια δεν το κατάλαβε γιατί είχε αιμορραγία και όλοι στο σπίτι πιστεύαμε πως ήταν η...
037. Προσπαθούσα αρκετά χρόνια να αποκτήσω το δεύτερό μου παιδί. Το Νοέμβριο του 2004 διάβαζα το βίο και τα θαύματα του Αγίου Νεκταρίου, προσευχήθηκα να...
038. Γράφω αυτές τις γραμμές με πολύ συγκίνηση, πίστη κι ελπίδα. Ήταν τον περασμένο Μάρτη (2012), όταν τα αποτελέσματα της μαγνητικής της μητέρας μου έδειξαν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου