Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Δευτέρα 17 Απριλίου 2017

« - Πιστεύω ακράδαντα ότι πρόκειται για θαύμα του Αγίου Νικολάου του Νέου»

Δια του παρόντος θα ήθελα να καταθέσω την προσωπική μου μαρτυρία-εμπειρία. Ονομάζομαι Πετσίτη Ευαγγελία. Είμαι 31 ετών και μητέρα πέντε παιδιών , με τη βοήθεια του Θεού. Μένω στη Θήβα (Πυλάδου 9). 
Κατά τη διάρκεια της τρίτης μου εγκυμοσύνης, λόγω πτώσης του ανοσοποιητικού μου συστήματος, εμφανίστηκε κάτω από το αριστερό μου πέλμα μυρμηγκιά. Με τον καιρό αυξήθηκαν τα σημεία εμφάνισής της.
Η βάδιση έγινε για εμένα ιδιαίτερα επώδυνη, ειδικά όταν περπατούσα σε ανώμαλο έδαφος ή ανέβαινα σκάλες. Ένιωθα σαν να πατούσα επάνω σε σπασμένα γυαλιά. Επίσης, όταν χρειαζόταν να γονατίσω ένιωθα έντονο τσούξιμο, σαν να μου έκαιγαν το πόδι. Μετά και τον τέταρτο τοκετό, αποφάσισα να το αντιμετωπίσω ιατρικά. Ως τότε, απέφευγα να το κάνω, γιατί λόγω της εγκυμοσύνης και του θηλασμού δεν ήθελα να πάρω αντιβίωση. Επισκέφθηκα δερματολόγο στην Αθήνα, η οποία μου έκανε κρυοθεραπεία με υγρό άζωτο. Μετά τη θεραπεία επί μία εβδομάδα, έπρεπε να επαλείφω την πάσχουσα περιοχή με αλοιφή, η οποία περιείχε αντιβιοτικό. Ωστόσο το πόδι μου με πονούσε πολύ περισσότερο, σε βαθμό που να δυσκολεύομαι να αντεπεξέρθω στις ανάγκες της καθημερινότητας μου. Η γιατρός μου συνέστησε να ξαναπάω για επανεξέταση και επανάληψη της θεραπείας σε 1-11/2 μήνα. Δεν θέλησα να ξαναπάω, γιατί σκεφτόμουν πόσο πολύ θα δυσκολευόμουν πάλι.
Ενώ βρισκόμουν στην πέμπτη μου εγκυμοσύνη, δηλ. 3 χρόνια μετά την εμφάνιση της μυρμηγκιάς, κατά τη διάρκεια του Μ. Εσπερινού του Αγίου Νικολάου του Νέου (Μάιος 2016), ο σύζυγός μου π. Κυριάκος άκουσε από τον εφημέριο του Ιερού Ναού Αιδεσιμολογιώτατο π. Ευάγγελο, πως ο Αγιος Νικόλαος «ειδικεύεται» στη θεραπεία των δερματικών παθήσεων με το αίμα που θαυματουργικώς ρέει από το δέντρο, όπου μαρτύρησε. Αυτό ήταν κάτι που αγνοούσαμε. Μου μετέφερε την πληροφορία αυτή και αμέσως ένιωσα ψυχική ανακούφιση. 
Έβαλα το λογισμό πως ο Αγιος θα έδινε τη λύση στο πρόβλημά μου, καθώς πάλι λόγω της εγκυμοσύνης δεν ήθελα να πάρω αντιβίωση, αλλά και η μυρμηγκιά είχε εξαπλωθεί τόσο πολύ, σε βαθμό που να καλύπτει το μισό μου πέλμα, από τη μέση ως την φτέρνα, αλλά και να έχουν εμφανιστεί και νέες εστίες πιο πάνω προς το μέρος των δαχτύλων. Λίγο μετά την πανήγυρη, πήγαμε οικογενειακώς στον Ναό και ζητήσαμε από τον π. Ευάγγελο αίμα του Αγίου. Με μεγάλη προθυμία μας έδωσε. Ανοιξε μάλιστα την Ιερή Λειψανοθήκη για να προσκυνήσουμε καιτέλεσε δέηση υπέρ υγείας. Για αρκετό διάστημα, κάθε βράδυ, αφού διάβαζα το Απολυτίκιο και ένα Κοντάκιο του Αγίου επικαλούμενη τη βοήθειά του, σταύρωνα το πόδι μου με το αίμα.

Μετά τον τοκετό και το σαραντισμό, Σεπτέμβριο μήνα, επειδή ο πόνος και το αίσθημα του καψίματος είχε γίνει αφόρητο -σε σημείο να κουτσαίνω για να μην πατήσω το πόδι μου κανονικά-, επισκέφθηκα άλλη δερματολόγο. Εκείνη με ενημέρωσε πως εξαιτίας της μεγάλης εξάπλωσης της μυρμηγκιάς είχε πάρει τη μορφή «μωσαϊκού», όπως αποκαλείται ιατρικά. Με ρώτησε πώς αντέχω να υπομένω τον πόνο τόσο καιρό και μου ζήτησε την άδεια να φωτογραφήσει το πόδι μου για να το δείξει σε συνάδελφό της kol να συζητήσουν την εξέλιξη της θεραπείας. Μου είπε πως φεύγει, μα χρειάζεται πολλή υπομονή και πολλές επαναλήψεις της θεραπείας. Θέλοντας να με εμψυχώσει μου ανέφερε περίπτωση άλλου ασθενούς της, ο οποίος έπασχε πάλι, από μυρμηγκιά, στον οποίο και επαναλάμβανε τη θεραπεία ανά 10 ημέρες για διάστημα 2 μηνών. Ξεκινήσαμε. Οφείλω να ομολογήσω πως κατά τη διάρκεια της θεραπείας δεν ένιωσα τον έντονο πόνο που είχα αισθανθεί την προηγούμενη φορά. Επανέλαβα την θεραπεία μετά από 10 ημέρες. Μετά το β' ραντεβού και την πάροδο των 10 ημερών και ενώ ετοιμαζόμουν να κλείσω το επόμενο ραντεβού, ελέγχοντας το πόδι μου το είδα πεντακάθαρο. Μετά από τριάμισι χρόνια!!!

Πιστεύω ακράδαντα ότι πρόκειται για θαύμα του Αγίου, διότι παρά το γεγονός ότι ο ιός ήταν εξαπλωμένος σε μεγάλη περιοχή και είχε μπει βαθιά, εξαφανίστηκε παντελώς και ανώδυνα με δύο μόνο θεραπείες. Ενδεικτικό μάλιστα είναι πως επειδή συζητήσαμε με τη γιατρό την προηγούμενη εμπειρία μου και το γεγονός ότι δυσκολεύτηκα πολύ μετά τη θεραπεία, με είχε καθησυχάσει πως θα έκανε πιο ήπια την επέμβασή της για να μπορώ να ανταποκριθώ στις καθημερινές ανάγκες της οικογένειάς μας. Πώς λοιπόν με ήπια αντιμετώπιση εξαλείφθηκε κάτι που στην καλύτερη των περιπτώσεων θα έκανε 2 μήνες να φύγει, αν όχι με την Χάρη του Αγίου; Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου τον Αγιο για το έλεος και τη θεραπεία που μου προσέφερε. Ως ένα μικρό αντίδωρο ευγνωμοσύνης καταθέτω το θαύμα αυτό, για να γίνει γνωστό και να δοξάζεται η Χάρη του Αγίου, αλλά και του Τριαδικού Θεού μας, ο οποίος δίνει την Χάρη αυτή στους Αγίους του. Είη το όνομα Κυρίου ευλογημένο!!! Θαυμαστός ο Θεός εν τοις Αγιοις αυτού!!!
Ευαννελία Πετσίτη Πρεσβυτέρα
Θήβα, 18-2-2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου