Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

Συγκλονιστικό τραγούδι για τη Μακεδονία πριν 30 χρόνια: "Μην παραχαράσσετε την ιστορία, η Μακεδονία είναι μία, λάμπει από Ελλάδα κι Ορθοδοξία, η Μακεδονία είναι Ελληνική"

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ – ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ
(ΜΗΝ ΠΑΡΑΧΑΡΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ)

ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΠΟΥ ΞΕΣΗΚΩΝΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ
«…Αλλ΄ ω Μακεδονία ! Μαρτυρική θυγάτηρ της Ελλάδος ! Εις σε κατά τον απόστολον Παύλον, όστις τόσον σε ηγάπησε, εχαρίσθη όχι μόνον το εις Χριστόν πιστεύειν, αλλά και το υπέρ Χριστόν πάσχειν. Εν ταις ημέραις ταύταις εθλίβης, εμαρτύρησες, εσταυρώθης. Αλλά θάρσει ! Ολίγον ακόμη και το θαύμα θα συντελεσθή…..
Υπάρχει μία περιοχή, απ’ άκρη σ’ άκρη Ελληνική, κι οι πέτρες θα το φωνάξουνε, εάν εμείς σιωπήσουμε

Είναι η γη των πατέρων μας, η χώρα των Μακεδόνων, η ρίζα της Ελλάδας μας, το καύχημα των αιώνων.

Μην παραχαράσσετε την ιστορία, η Μακεδονία είναι μία, λάμπει από Ελλάδα κι Ορθοδοξία, η Μακεδονία είναι Ελληνική.

Στα χρόνια αυτά που πάλι οι εχθροί, διεκδικούν τη μάνα μας γη, λόχο ιερό θα αναστήσουμε, σε ίχνη ηρώων θα βαδίσουμε

Έτσι η γη των πατέρων μας, η χώρα των Μακεδόνων, θα’ ναι Ορθόδοξη και Ελληνική, μέσα στο διάβα των χρόνων.

Μην παραχαράσσετε..
*****

Μαριγώ Μπούρη, (ιατρός, Αθήνα)
«Αυτό το τραγούδι γράφτηκε για την Μακεδονία, πριν από 30 χρόνια, στην κατασκήνωση Πρώτη Φλωρίνης!

Ήταν τότε, που μας φιλοξενούσε στην αγκαλιά της η κατασκήνωση, υπό την σκέπη και την φροντίδα του αείμνηστου επισκόπου π Αυγουστίνου Καντιώτη.
Η μεγάλη του αγάπη για την Μακεδονία, ήταν αυτή που τον έκανε να προτείνει σε όλους μας και να μας ενθαρρύνει να γράψουμε ένα τραγούδι γι’ αυτήν!
Ήμουνα η πρώτη που ανταποκρίθηκα στο κάλεσμά του!

Ήμουν 19 χρονών και γράφοντάς το, αισθανόμουν ότι αγωνιζόμουν με την πένα μου και το ακορντεόν μου για χάριν της Μακεδονίας !… υπό την σκέπη πάντα και την ευλογία του Γέροντα.

Από εμένα το τραγούδι αυτό ξεχάστηκε! Με έκπληξή , όμως διαπίστωσα, ότι οι Φλωρινιώτες και οι γείτονες Μακεδόνες το κράτησαν στην καρδιά τους, το τραγούδησαν, το μετέδωσαν και το ενέταξαν ψηλά στη Μακεδονική κουλτούρα, όλα αυτά τα χρόνια!

Αισθάνθηκα, ότι το τραγούδι μου ήρθε πάλι και με βρήκε.. και μαζί η πνευματική ευθύνη για τις νέες γενιές!

Έκατσα με μεράκι και ταπεινότητα και το ηχογράφησα.. του έδωσα λίγο από το μεγαλείο της σύγχρονης μουσικής τεχνολογίας, που του άξιζε!

Νιώθω πως η ιστορία με προλαβαίνει κάθε φορά και δεν μπορώ να την προσπεράσω!..
Μπορώ όμως να την υπηρετήσω!

Να τώρα, που το τραγούδι μου για την Μακεδονία: ‘’Μην παραχαράζετε την ιστορία΄΄ , είναι πιο επίκαιρο από ποτέ!

Η Μακεδονία είναι Ελληνική και το τραγούδι μου, είναι δικό σας!!

Αν και δεν είμαι από την Μακεδονία , αισθάνομαι μία από εσάς και είμαι μαζί σας!

Δεν θα φοβηθούμε ΟΧΙ!

ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ, ΗΡΩΙΚΑ, ΧΑΜΟΓΕΛΩΝΤΑΣ!
Όπως πάντα…»!
—————————
Τραγούδι – Μακεδονία – Υπάρχει μία περιοχή – Μακεδονικό

Στίχοι-μουσική: Μαριγώ Μπούρη
Ενορχήστρωση: Ερμής Κοντούδης
Επεξεργασία video: Κωνσταντίνος Χασάπης
Τραγουδούν: Στέφανος Λούντζης, Κωνσταντίνος Χασάπης, Αθανάσιος Αρβανίτης, Αθανάσιος Μπαλάφας, Αντώνιος Ροκκάς, Χρήστος Κοκονέτσης, Ναμπίχα Χαντάντ, Ιωάννα Δεικτάκη, Λυδία Αβαγιανού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου