Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Έπινα ζεστό νερό με μέλι και λεμόνι κάθε πρωί για ένα χρόνο. Ιδού το αποτέλεσμα …

Στην αρχή ήμουν σκεπτική πριν ξεκινήσω αυτή τη πρόκληση με τον εαυτό μου.
Ήθελα να δοκιμάσω να πίνω ζεστό νερό με φυσικό λεμόνι και μέλι, για να ανακαλύψω μόνη μου κατά πόσο θαυματουργό είναι αυτό το ρόφημα, όσο λέγανε όλοι.
Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας παραθέσω τους λόγους που πλέον το επιδοκιμάζω και οι λόγοι είναι:
Δεν είχα κρυολόγημα, γρίπη και καμία στομαχική διαταραχή για ολόκληρο χρόνο.

Αν και μερικές φορές ένιωθα κάποια πρώιμα συμπτώματα κρυολογήματος (συνάχι, κόπωση) τίποτα από αυτά δεν επιδεινώθηκαν. Σίγουρα υπήρχαν μέρες που ήμουν κουρασμένη και είχα πονοκεφάλους, αλλά τίποτα το ανησυχητικό. Μόλις επανερχόμουν στη ρουτίνα μου, σταματούσαν, και πλέον έχω πάθει εμμονή με το λεμόνι/μέλι που τα κουβαλάω μαζί μου, όταν διανυκτερεύω σε φίλους ή ξενοδοχεία. Μια ζωή είχα αμυγδαλίτιδα, και πλέον δεν την έχω ξαναπάθει. Και έχοντας μια μεγάλη οικογένεια με μικρά παιδιά, που συνεχώς κάποιο πιτσιρίκι το τριγυρνάει κάτι, εγώ δεν παθαίνω τίποτα. Πλέον δε χρειάζομαι καφέ, και έχω γίνει πρωινός τύπος.

Πλέον λαχταρώ να πιω νερό με μέλι και λεμόνι το πρωί, και δε παθαίνω πονοκεφάλους από την έλλειψη καφεϊνης. Επίσης έχω περισσότερη ενέργεια για περισσότερο και χαμογελάω πιο γρήγορα το πρωί!

Χρειαζόμουν τουλάχιστον μια ώρα για να ανοίξω το δεύτερό μου μάτι και να σταματήσω να γριλίζω στους άλλους, αλλά τώρα εγώ ενοχλώ τους ανθρώπους που με αγαπούν. Οι άνθρωποι γύρω μου γίνονται πιο υγιείς, και είναι η καλύτερη επιβράβευση.

Αυτό μου πήρε πολύ καιρό: να πείσω την οικογένειά μου ότι το μέλι και το λεμόνι μπορούν προληπτικά να προλάβουν κάποιες ασθένειές τους. Όταν μου λένε: «Με βοήθησε αμέσως!», νιώθω χαρούμενη.

Η συνταγή μου
Χρησιμοποιώ το χυμό από ένα φρεσκοστιμμένο λεμόνι και ένα γεμάτο κουταλάκι του γλυκού βιολογικό μέλι σε μια κούπα με βραστό νερό που έχει κρυώσει λίγο (αλλά είναι ακόμα αρκετά ζεστό για να λιώσει το μέλι. Στη συνέχεια προσθέτω λίγο κρύο νερό ή πάγο για να το πιω αμέσως, μόλις ξυπνήσω.

Πως λειτουργεί το αφέψημα; Υπάρχουν τουλάχιστον 9 πλεονεκτήματα για να πίνουμε ζεστό νερό με λεμόνι και μέλι κάθε πρωί. Αλλά θα σας γράψω τα τρία αγαπημένα εδώ:

Μας προστατεύει από λοιμώξεις, όπως ουρολοιμώξεις
Επειδή αυτό το ρόφημα, όταν είναι το πρώτο πράγμα που λαμβάνεται το πρωί, διεγείρει το πεπτικό σύστημα, καθώς και ενυδατώνει το παχύ έντερο και άλλα όργανα, το νερό με μέλι και λεμόνι βοηθάει στη δυσκοιλιότητα. Επίσης δρα ως διουρητικό, καθαρίζει το ουροποιητικό συστήμα και εξασφαλίζει από τις λοιμώξεις του ουροποιητικού συστήματος.

Βελτιώνει τη χώνεψη
Κάθε μέρος του ροφήματος στοχεύει στη διαδικασία χώνεψης. Το λεμόνι βοηθάει το συκώτι να παράγει περισσότερο χολή για να διασπάσει σύνθετες τροφές καλύτερα και να χρησιμοποιήσει τα χρήσιμα συστατικά από τη τροφή. Το μέλι είναι αντιβακτηριακό, που μας προστατεύει από διάφορες λοιμώξεις. Επίσης βοηθάει στη παραγωγή φλέγματος στο στομάχι, βοηθώντας την αποβολή τοξινών. Για αυτό το λόγο βοηθάει στη καλύτερη εξισορρόπηση του βάρους.

Μας κάνει να λάμπουμε με υγεία και ομορφιά
Το λεμόνι έχει πολλά πλεονεκτήματα για το δέρμα, αλλά επίσης βοηθάει για να καθαρίσει το αίμα και στη δημιουργία νέων ερυθροκυττάρων. Το νερό και το μέλι ενυδατώνουν το δέρμα και προσφέρουν όλα τα απαραίτητα συστατικά για την ενίσχυση του κολλαγόνου.

Γι” αυτό σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα να πίνετε ζεστό νερό με λεμόνι και μέλι. Δε θα το μετανιώσετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου