Κύριε μου, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με

Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Γέροντας Ἐφραίμ Κατουνακιώτης: Θέλεις νά σωθεῖ ἡ ψυχή σου δωρεάν;

Εγώ μόνο το Γυμνάσιο έβγαλα, δεν πήγα παραπάνω.
Κι έγραψα όλους τους συμμαθητάς μου, όλους τους καθηγητάς μου, τους δασκάλους από την πρώτη Δημοτικού μέχρι την τελευταία τάξη του Γυμνασίου.
Και όταν τα μνημονεύω, πόση χαρά λαμβάνω! Ξέρεις πόση χαρά λαμβάνω; Διότι μνημονεύω εκείνους, οι οποίοι με έκαναν άνθρωπο καλό.Τώρα, επειδή έχω έναν χρόνο που δεν πάω στη Λειτουργία, γιατί δεν ακούω, και θέλω να μνημονεύσω πάλι εκείνα τα ονόματα, και λίγο-λίγο πάλι τα θυμάμαι, αυτοί οι άνθρωποι ωφελούνται.
Γι’ αυτό, παιδάκι μου, θέλεις να σωθεί η ψυχή σου δωρεάν;
Όσα μπορείς περισσότερα ονόματα να μνημονεύεις.
Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιώτης, Έκδοση Ι. Ησυχαστηρίου «Άγιος Εφραίμ» Κατουνάκια Αγίου Όρους, Α’ έκδοση 2000.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου